Fizetési Élmény
Hackathon

by   

„Szerintem a fizetés és az élmény egymással ellentétben áll.”
Te hogyan cáfolnád meg ezt?

Dátum: Június 25-26. Szeptember 17-18. / Helyszín: Online

Jelentkezési határidő: augusztus 30.

Fizetési Élmény
Hackathon

by   

„Szerintem a fizetés és az élmény egymással ellentétben áll.”
Te hogyan cáfolnád meg ezt?

Dátum: Szeptember 17-18.
Helyszín: Online

Jelentkezési határidő:
augusztus 30. 23:59

Mi az a Fizetési Élmény Hackathon?

Egy 36 órás, non stop virtuális  ötletverseny, amelynek keretében egy megadott problémára kell egy innovatív fizetési megoldás koncepcióját elkészítenetek. A kidolgozásban technológiai, design és fizetési szakértők segítik a résztvevő csapatokat, de csak rajtatok múlik, hogy milyen innovatív, UX-fókuszú fizetési megoldást prezentáltok a végén a zsűrinek.

Kinek szól a
hackaton?

A virtuális hackathonon 4-6 fős csapatok vehetnek részt, az esemény során körülbelül tíz csapat mérkőzik majd meg egymással. Olyan csapatokat keresünk, akiknek van tapasztalata az e-kereskedelmi és fizetési megoldásokkal, illetve, akik megértik az UX fontosságát és ismerik a fő szabályait. A résztvevő csapatokat a szervezők fogják kiválasztani – szóval mindeképp írj egy jó bemutatkozót!

Részt szeretnél venni a Fizetési Élmény Hackathonon?

Miért hoztuk létre a Fizetési Élmény Hackathont?

Az elmúlt évben a vásárlás a boltokból a mindennapjainkba költözött – olyannyira, hogy a Mastercard megbízásából készült Fizetési Élmény Riport 2021 szerint az emberek fele már vásárolt a hálószobából, 5%-uk pedig életveszélyes helyzetben, például biciklizés közben is. Egy dolog azonban változatlan: 10-ből 9 magyar hagyott abba online vásárlást fizetés közben. Hiába minden növekedés tehát az e-kereskedelemben, a jó fizetési élmény döntő lesz a jövőben. Azért rendezzük meg idén az első Fizetési Élmény Hackathon-t, hogy a segítsünk az iparágnak a lehető legtöbbet kihozni az online fizetésből és valóban élmény legyen a fizetési flow a vásárlóknak.

Miért éri meg részt venni a hackathonon?

ppl 1

Új emberek

Ismerd meg a többi résztvevőt és a területeiken kiemelkedő szakértőinket!

knowledge 1

Hasznos tudás

Tudj meg többet a UX és a fizetési technológiák kapcsolatáról, és hogy miként fordíthatod ezt üzleti értékbe!

time 1

Izgalmas élmény

Találd ki Te a legjobb megoldást 36 óra alatt!

Mik a nyeremények?

Az első helyezett csapat nyereményei:

  • Trófea
  • Nagy értékű vásárlási utalvány partnerünktől (TBC)
  • Interjú a csapattagokkal (egy magyar nyelvű gazdasági kiadványban)
  • Közvetlen értékesítési pitch a Mastercard felé

A második helyezett csapat nyereményei:

  • Trófea
  • Nagy értékű vásárlási utalvány partnerünktől (TBC)

A harmadik helyezett csapat nyereményei:

  • Trófea
  • Nagy értékű vásárlási utalvány partnerünktől (TBC)

Részt szeretnél venni a Fizetési Élmény Hackathonon?

Agenda

9:00 – 9:30

9:30 – 10:00

10:00 – 11:00

11:00 – 12:30

13:00 – 14:00

14:00 – 17:00

17:00 – 18:00

18:00 – 18:30

18:30 –

Június 25.

Kick-off, Inspiráló előadás

Kihívás bemutatása

Q&A session

Csapatmunka

EBÉDSZÜNET

Csapatmunka

Mentor alkalom

Check out

Csapatmunka

8:00 – 9:00

9:00 – 9:30

9:30 – 12:00

12:00 – 13:00

13:00 – 13:30

14:00 – 17:00

17:00 – 19:30

19:30 – 20:00

20:00 – 20:30

20:00 – 21:30

Június 26.

Mentor alkalom

Check in

Csapatmunka

Mentor alkalom

EBÉDSZÜNET

Csapatmunka

Pitch prezentálás

Inspiráló előadás, Zsűri szavazás

Eredményhirdetés

Networking

Agenda

Június 25.

9:00 – 9:30 Kick-off, Inspiráló előadás

9:30 – 10:00 Kihívás bemutatása

10:00 – 11:00 Q&A session

11:00 – 12:30 Csapatmunka

13:00 – 14:00 EBÉDSZÜNET

14:00 – 17:00 Csapatmunka

17:00 – 18:30 Mentor alkalom

18:30 – 19:00 Check out

19:00 – 21:30 Csapatmunka

Június 26.

8:00 – 9:00 Mentor alkalom

9:00 – 9:30 Check in

9:30 – 11:30 Csapatmunka

11:30 – 13:00 Mentor alkalom

13:00 – 14:00 EBÉDSZÜNET

14:00 – 17:00 Csapatmunka

17:00 – 19:30 Pitch prezentálás

19:30 – 20:00 Inspiráló előadás, Zsűri szavazás

20:00 – 20:30 Eredményhirdetés

20:00 – 21:30 Networking

Részt szeretnél venni a Fizetési Élmény Hackathonon?

A szakmai zsűri tagjai

Image 4

Mondovics Péter

2013 óta a Mastercard digitális megoldásokért, kereskedői kapcsolatokért 
és loyalitás programokért felelős marketing vezetője vagyok. Az utóbbi években
egyre inkább az AI-alapú rendszerek, a kollaboratív platformok és a service
design kezdtek el érdekelni. Emellett megcsináltuk az első magyar retail ügyfélmény kutatást is, amely hasznos eszköznek bizonyulhat a kereskedőknek a modern kihívásokra való felkészülésben.

Untitled-3

Csertán Ákos

Ákos vagyok, digitális termék tervező, design lead, stratéga és design elmélet kutató.
A valódi felhasználói problémák megértésében, élvonalbeli termékek megálmodásában támogatom a vállalkozásokat, szem előtt tartva az üzleti
és az emberi oldali értékteremtést. 14 évem alatt megfordultam startupoknál és
nagyobb cégeknél is, UX designerként,
product designerként, service designerként
és design leadként is. 2017-ben útnak indítottuk a Frontirát, Közép-Európa egyik első önálló stratégiai design ügynökségét.
A MOME IxD alapítója vagyok, ahol az
elmúlt 3 évben okos bútorok tervezésével foglalkozom.

Image 1

Fábián Csongor

Csongor vagyok, jelenleg egy fantasztikus
18 fős UX csapatot vezetek az Emarsys-nál, ahol azon dolgozunk, hogy létrehozzuk
a világ legjobb marketinges felhasználói élményt. Korábban 5 évig vezettem
az xLabs intenzív UX képzését. Hiszek
abban, hogy a gépek és emberek közötti kapcsolat javítása pozitív hatással van az emberek egymás közötti kapcsolatára is.

Image 6

Dr. Horváth Attila

Dr. Horváth Attila vagyok, online payment szakértő. 20 éve foglalkozom elektronikus fizetésekkel, pénzügyi- és gazdasági informatikával, elektronikus
kereskedelemmel. Kutatóként, stratégiai tanácsadóként, projektmenedzserként
és megvalósítóként is részt veszek a terület hazai és nemzetközi evolúciójában, számos pénzügyi szolgáltatót, nagy- és kisvállalatot segítve a területen. Egyik alapítója
vagyok a magyar e-kereskedelmi szakmai szövetségnek (Ecommerce Hungary). Párhuzamosan folyamatosan oktatom
is az elektronikus kereskedelem üzleti, pénzügyi vonatkozásait a felsőoktatásban. Jelenleg a BIG FISH Payment Gateway ügyvezetőjeként irányítom Magyarország
első számú, független fizetéstechnikai integrátorát, valamint a Budapesti Metropolitan Egyetem docenseként vezetem az E-business menedzsment szakirány alap- és MBA képzéseit.

Eszter Ormandlaki 1

Ormándlaki Eszter

Ormándlaki Eszter vagyok, jelenleg az Extreme Digital és az eMAG treasury csoportvezetőjeként dolgozom. Az elmúlt hat évben számos hazai és nemzetközi pénzügyi szolgáltatóval dolgoztam együtt, amelyekkel különböző fizetési megoldások bevezetésében és későbbi üzemeltetésében egyaránt közreműködtem. Hibrid módon működő, tehát online és offline egyaránt aktív kereskedőként félúton helyezkedünk el a szolgáltató és a vevő közt, így munkám során megismertem mindkét fél adottságait, igényeit, gondolkodásmódját. Napjainkban leginkább a UX-et és a pénzügyi műveleteket egyaránt érintő innovációk foglalkoztatnak a legjobban.

349-3499617_person-placeholder-person-placeholder

Sain Adrienn

Emag

Részt szeretnél venni a Fizetési Élmény Hackathonon?

A szakmai mentorok

17_Illes_J_Gabor_GYU_1469_2 circle

Illés Gábor

Gábor vagyok, cyber security és startup szakértő. A Balabitnél eltöltött évek végén tevékeny részese voltam a cégfelvásárlást megelőző munkafolyamatoknak mint pre-sales mérnök. Jelenleg üzletfejlesztési és startup projekteken dolgozom, valamint
üzleti és technológiai kutatásokat, fejlesztéseket végzek. Sokéves
tapasztalatom van a hazai és nemzetközi ügyféligények mérnöki nyelvezetre való
sikeres tolmácsolásában.
Az OXO cybersecurity lab társalapítójaként
az ügyvezetést is én látom el.

Krisztian Komandi

Komándi Krisztián

Krisztián vagyok, a Frontira tanácsadója, behavioral designer. Itthon és Angliában dolgoztam stratégiai, ügyfélélmény és viselkedésváltoztatási projekteken. A behavioural science egyik első hazai képviselőjeként azt tartom fő feladatomnak, hogy egy realisztikusabb, tudományosabb képet vezessek be az emberi viselkedésről az üzleti problémák megoldásába – legyen az stratégia, terméktervezés vagy valamilyen wicked probléma megoldása. A tanácsadás mellett oktatok is a MOME SxD és IxD képzésén valamint a Széchenyi István Szakkollégiumban.

Image 3

Kocsis Tünde Sára

Sára vagyok, 6 éve foglalkozom
UX designnal, eközben dolgoztam ügynökségeknél és startupok termékein is csapattagként. Jelenleg a Supercharge
25 fős design csapatában vagyok Product Strategist. Változatos projekteken
dolgozom, a mobilapplikációktól egészen a nagyvállalati innovációs megoldásokig. Felhasználói élmény tervezéskor
a holisztikus megközelítésben hiszek, kulcsfontosságú számomra a logikus gondolkozás, és hogy olyan terméken dolgozzak, amit sokan, örömmel fognak használni.

Image 2

Juhász Gyuri

Juhász Gyuri vagyok. Nemcsak itt, hanem
a Graphisoft 26 fős terméktervezó csoportjában is mentor a szerepem.
1987 óta foglalkozom digitális termékek tervezésével. Volt időszak, amikor a UX megoldásaim 70 millió ügyfélnek okoztak kellemetlen vagy örömteli pillanatokat. Oktatóként és mentorként más tervezőket próbálok segíteni abban, hogy használóik életét megkönnyítsék.

csaba-varga-circle

Varga Csaba

Varga Csaba vagyok, több mint 10 éve dolgozok digitális élményeken. Karrierem során terveztem, kutattam, tanácsot
adtam, csapatot építettem és vezettem, tanítottam képzéseken és egyetemen, dolgoztam ügynökségben, szabadúszóként
és startupoknak. Jelenleg egy Kinsta nevű
cég design csapatát vezetem, ahol
igyekszünk megreformálni a hosting
piacot. És imádom a hackathonokat.

FDcircle

Fehér Dávid

Fehér Dávid vagyok, e-fizetéstechnikai szakértő. 15 éven keresztül foglalkoztam
banki és telekommunikációs termékek és szolgáltatások értékesítésével, kintlévőség optimalizálással, valamint ügyfél- és partnermenedzsmenttel. Utóbbi 4 évben
az e-fizetési piacon jelenlévő és oda belépni kívánó vállalkozások termékfejlesztési és optimalizálási folyamatait támogattam. Jelenleg a BIG FISH Payment Gateway termékfejlesztési vezetőjeként azon dolgozom, hogy az e-fizetési szolgáltatások biztosítása és igénybevétele mindenki számára alapvető és mindennapos legyen.

1578050014888 1

Sain Adrienn

Sain Adrienn vagyok, közel 3 éve dolgozom az eMAG-nál mint pénzügyi szolgálatásokért felelős képviselő. Több olyan kampányt is szerveztem már, amelyek kifejezetten az online bankkártyás fizetést népszerűsítették. Ezek eredményeképp nem csupán a kártyahasználat vált gyakoribbá, hanem sikerült növelnünk az eMAG-fiókba elmentett bankkártyával végzett tranzakciók számát is. Az általános és edukációs megjelenés mellett kiemelt figyelmet fordítok az olyan időszakokra, mint a Black Friday. A célom, hogy az ügyfelek gyorsan és könnyedén vásárolhassanak az eMAG.hu-n, ezért a minél jobb kártyaelfogadási arány mellett rendkívül fontosnak tartom az ügyfélelégedettség magas szinten tartását is.

csaba-varga-circle

Varga Csaba

Varga Csaba vagyok, több mint 10 éve dolgozok digitális élményeken. Karrierem során terveztem, kutattam, tanácsot
adtam, csapatot építettem és vezettem, tanítottam képzéseken és egyetemen, dolgoztam ügynökségben, szabadúszóként
és startupoknak. Jelenleg egy Kinsta nevű
cég design csapatát vezetem, ahol
igyekszünk megreformálni a hosting
piacot. És imádom a hackathonokat.

FDcircle

Fehér Dávid

Fehér Dávid vagyok, e-fizetéstechnikai szakértő. 15 éven keresztül foglalkoztam
banki és telekommunikációs termékek és szolgáltatások értékesítésével, kintlévőség optimalizálással, valamint ügyfél- és partnermenedzsmenttel. Utóbbi 4 évben
az e-fizetési piacon jelenlévő és oda belépni kívánó vállalkozások termékfejlesztési és optimalizálási folyamatait támogattam. Jelenleg a BIG FISH Payment Gateway termékfejlesztési vezetőjeként azon dolgozom, hogy az e-fizetési szolgáltatások biztosítása és igénybevétele mindenki számára alapvető és mindennapos legyen.

Részt szeretnél venni a Fizetési Élmény Hackathonon?

Szponzorok

Mastercard

Frontira

Miro

Szakmai partnerek

BIG FISH

Payment Gateway

OXO Cybersecurity labs

Olvasd el a Fizetési Élmény Hackathon részletes Adatkezelési Tájékoztatóját.